poniedziałek, 21 lipca 2014

Libster Award

"Nominacje do Libster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”
Nominację otrzymałam od:
 
 
Moje odpowiedzi:
 
1. Ulubiony kolor?
Różowy i czarny. Dwa kolory, które zajmują najwięcej miejsca w mojej szafie :)
 
2. Ulubiona piosenka
Cóż, mam ich kilka. Ale jeśli mam wybrać, to jest to "Everybody hurts" od Avril Lavigne
 
3. Dlaczego postanowiłeś pisać?
W mojej głowie każdego dnia rodzą się nowe pomysły. Najpierw zaczęłam je wylewać na papier pisząc pojedyncze imaginy, aż w końcu kilka pomysłów skleiło się w jeden, wielki, który zainspirował mnie do rozpoczęcia mojego pierwszego fanfica.
 
4.Jakie masz zainteresowania?
Jednym z głównych jest śpiewanie i rapowanie. Na drugim miejscu pisanie wierszy i piosenek. To pozwala mi złagodzić trochę nadmiar emocji. Ale nie mogę zapomnieć także o rysowaniu, bo to również jedna z moich pasji.
 
5.Co lubisz robić w wolnym czasie?
 Uwielbiam chodzić na długie spacery, sama lub z przyjaciółmi. Oglądać filmy, albo grać w gry.
6. Jaki jest twój ulubiony film?
No nie wiem. Nie będę wliczać This Is Us. Ale myślę, że "Tron Dziedzictwo".
 
7. Kto był twoim pierwszym idolem.
Moją pierwszą idolką była Avril Lavigne, która jest moją idolką do dziś <3
 
8.Za co lubisz One Direction?
Oj powodów jest wiele. Na pierwszym planie za ich wspaniałe charaktery, które za każdym razem potrafią poprawić mi humor, za muzykę, której głębokość rozumiem dopiero od jakiegoś czasu. Za poczucie humoru, które zawsze mnie rozbraja. I za to, że nie ukrywają tych dzieci, które ciągle drzemią w każdym z nich.
 
9. Ulubiona książka?
Trylogia "Burzy Ognia" ♥
 
10. Ulubiony aktor/aktorka?
Tom Hanks. Widziałam wszystkie filmy z jego udziałem i jego produkcji i według mnie jest po prostu najlepszy.
 
11. Ulubiona FanFiction? (Jeśli oczywiście jakieś czytasz)
Na ogół wole one shoty, ale czytałam moim ulubionym fanfickiem jest: http://niamhaynestory.blogspot.com/
 
 
 
Pytania do nominowanych:
1. Co cię inspiruje?
2. Co sądzisz o homoseksualizmie?
3. Jakie jest twoje życiowe motto?
4. Jaka jest twoja ulubiona piosenka?
5. Od jak dawna piszesz?
6. Jakie masz pasje?
7. Uprawiasz jakiś sport?
8. Co jest twoim zdaniem najważniejsze w życiu?
9. Lubisz czytać książki?
10. Wolisz pisać dniem czy nocą?
11. Masz jakieś fobie?
 
Nominuję:
 
 
 
 

Brak komentarzy

Prześlij komentarz