czwartek, 6 marca 2014

Prolog

        Jestem Victoria. W zaszłym tygodniu skończyłam 18. Do tej pory mieszkałam w Fairford, ale z okazji tego, że jestem już pełnoletnia, wraz z moją przyjaciółką Camille, przeprowadzamy się do Londynu. Mam nadzieję poznać tam nowych przyjaciół, rozwijać pasję, którą jest głównie śpiew i pisanie wierszy.
 Chcę tam poznać smak dorosłości, a może i nawet znaleźć prawdziwą miłość, której do tej pory tak bardzo się bałam. Wraz z Camille zaczniemy nowe życie, i postaramy się odnaleźć nasze prawdziwe wnętrze. Poznamy, wielu wrogów, oraz osób w których znajdziemy wiele wsparcia podczas trudnych momentów.
Czeka też nas kilka szokujących niespodzianek, które załamią nas i zaczną popychać do gwałtownych decyzji. Czy ta przeprowadzka okaże się dobrym pomysłem? Czy ta przyjaźń przetrwa wśród ciągłych przeszkód na drodze do upragnionego szczęścia? Czy odnajdę to czego chcę od tak dawna, czyli miłość?
Jak na razie odpowiedzi na te pytania to dla mnie zagadka. Ale jestem pewna, że w końcu wszystko się wyjaśni..

2 komentarze

  1. Super rozdział :)

    Zapraszam do mnie : http://youmakemestrong11125669.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Prolog zapowiada super opowiadanie ;)
    Lubię to super <3

    OdpowiedzUsuń